I ledelse, de otte måder at rette handling

De gamle grækere havde et ordsprog: “Når Aschines taler, at folk siger, ‘hvor godt han taler’, men når Demosthenes taler, folk sige, ‘Lad os marchere mod Philip!'”.

For at få de bedste resultater som leder, bør de mennesker du føre sige i den ene eller den anden når du taler, “Lad os marts!”

Når du taler med folk som leder, det er ikke hvad du siger, at der virkelig er vigtigt, er hvad der er vigtigt handlingen folk tage efter du har haft din mening. Og hvis du ikke har folk du føre træffe de rigtige foranstaltninger, du giver kort proces dit lederskab, deres tillid til dig og deres ønske om at handle for dig.

Her er rigtige aktion 8 måder at få folk marcherende på den rigtige måde til de rigtige formål på det rigtige tidspunkt i den rigtige retning.

Handling skal være:

(1) FYSISK. Handling er ikke hvad publikum mener eller føler. Det er, hvad publikum faktisk gør. Normalt, agerer publikum med deres fødder og hænder og værktøjer. Når du tænker af hvad du ønsker dit publikum til at tage, forestille sig deres faktisk gør noget fysisk, og du er på vej. At få tilhørerne til at tage rigtige skridt indebærer udfordrer dem til at gøre en specifik ting. Da Ronald Reagan sagde i sin tale ved Berlinmuren, “hr.. Gorbatjov, rive ned denne mur!”han afgav en opfordring til handling, der var en fantastisk vendepunkt i den kolde krig. I din daglige ledelse aktiviteter, du sandsynligvis ikke opfylder disse skræmmende udfordringer som at vinde en krig, men du kan bruge princippet til at øge effektiviteten af dit lederskab til langt højere niveauer.

(2) MÅLRETTET. Mennesker, der tager handling er ubrugelige til en organisation. Det er kun mennesker, der tager handling for resultater der er nyttigt. Kontroller, at deres indsats har formål. Hemmeligheden bag succes er konstans formål. Når dit publikum tager handling, bør de vide præcis hvad de gør og hvorfor de gør det. Formål i lederskab snak har tre aspekter: fornuft, følelse og bevidsthed. Folk skal forstå den rationelle begrundelse for handling; de bør have en følelsesmæssig forpligtelse til handling; og være fuldt opmærksomme på, at de skrider til handling.

(3) ÆRLIG. Hvis du narre folk til at tage handling eller lie at få dem til at gribe ind, vil du beskadige elementet som alle motivation er baseret, har tillid til. Bagefter, kan du måske bestille dem til at gøre et stykke arbejde, men du vil aldrig motivere dem. Være ærlig med dig selv i at udvikle din opfordring til handling. Marcus Aurelius sagde, “Aldrig esteem noget som en fordel for dig, der vil gøre dig bryde din word eller miste din selvrespekt.” Være ærlig over for dem i udfordre dem til at handle. Det anbefaler jeg ikke blot troværdig begrundelse, men yderst praktiske dem så godt. Vi ved jo ikke, hvor gode vi er som ledere, medmindre vi er udfordrende folk til at være bedre end de tror de er. Og de kan ikke overtales til at acceptere, at udfordringen hvis de tror, vi narrer dem eller at du narrer dig selv.

(4) MENINGSFULD. Handling giver betydning til de følelser, dit publikum føler. Følelser alene kan ikke få resultater. Det er handling, der får resultater. Handling validerer følelser, og vice versa.

Ledere, der finde lidt mening i deres arbejde eller de resultater, der er forbundet med arbejdspladser, bør ikke være ledere, eller de skal skifte job og/eller resultater. De fleste ledere forstår dette. Men få ledere forstår at betydning også omfatter job for de mennesker, de fører og holdninger af disse folk mod disse arbejdspladser og resultaterne job formål for.

Jeres sag bør være meningsfyldt at de mennesker, der skal udføre det. Hvis det er kun din sag og ikke deres sag, får handlingen de utilstrækkelige resultater. Jeres sag vil være meningsfuldt for dem når at handlinger de foretager til udfordringerne i denne sag løse problemer med deres behov. Så før du udfordrer dem til at gribe ind, identificere deres behov og problemløsning handlinger.

(5) KNYTTET TIL BEHOVET. Folks behov er deres virkelighed. Hvis du er en rækkefølge, behøver du klart ikke at kende deres behov. Du udstiller bare en min-måde-eller-the-motorvejen holdning. Men hvis du ønsker at motivere dem til at handle, du nødt til at forstå denne virkelighed. Fordi deres motivation ikke er dit valg, er det deres valg. Din opgave at kommunikere, deres rolle er at motivere, for at motivere sig selv. Det er deres valg. Det er ikke din. Så deres behov ikke er kun deres virkelighed, i lederskab ligning, er deres behov den eneste virkelighed. De er ligeglade om dine behov. De er ligeglad om din virkelighed. De kun bekymrer sig om deres virkelighed. Binde den handling, du ønsker dem til at tage til deres behov, ikke din. Hvilket betyder naturligvis, at du skal klart identificere deres behov.

(6) presserende: Tålmodighed er en dyd, men det kan også være en tender trap. Uopsættelighed er en resultater-multiplikator. En romerske centurion sagde secret regeringsstruktur uopsættelighed i tropperne blev opsummeret i to ord, “ramte dem.” Hans credo bor i dag i den rækkefølge leder–ikke nødvendigvis i fysisk forstand, men endnu vigtigere i psykologisk forstand. Men forsøger at få haster gennem “ramte dem” er langt mindre effektiv end at have hurtigst muligt kommer fra people’s indre motivation. Her er en proces at have folk handle hurtigt: identificere deres behov, se THE problemer i deres behov, og har deres tager handling give løsninger til de problemer.

For eksempel, i et politiakademi kom instruktør ind i stuen med en bemærkning, der sagde klart ud dette værelse straks. Den første kadet beordrede hans kolleger ud. Et par kadetter venstre men boede mest. Instruktøren afleveret noten til en anden kadet, der erklærede sig for hans klassekammerater til at forlade. Igen, et par forlod men boede mest. Endelig gav instruktøren noten til en tredje kadet. Denne kadet forstået hvordan man identificerer behov og har folk tage skridt til at løse disse behov. Han sagde to ord, som tømte lokalet. “Frokostpause!”

Folk er altid villig til at tage glødende indsats for at løse problemerne med deres behov. Spørgsmålet er, kan du identificere disse behov. Når du gør, hare du halvdelen vej hjem for at få dem til at træffe sådanne foranstaltninger.

(7) på grund af en DEADLINE: Alle handling du har folk tage skal have en deadline. Ellers, det kan blive en lav prioritet for dem, og de vil ikke være specielt opfordret til at tage den. Konstant overvåge dig selv når motivere folk til at gribe ind ved at spørge, “Har jeg en sat en tidsfrist for at denne handling?” Hvis du ikke gør det.

(8) FED tilbage: sande motivation er ikke hvad folk gør i dit syn. Ægte motivation er, hvad de gør efter de har forladt dit syn. Mange ledere får de “hoved falske” fra folk de førende–deres nikkede med hovedet og sagde: “Ja,” ansigt til ansigt med lederen; Men inde i at sige, “Nej” Når de forlader din tilstedeværelse, de gøre hvad de vil, ikke hvad du ønsker. Sørg for, at handlingen du udfordrer dem til at tage føres tilbage til dig, så du er klar over – og de er klar over at du er klar over–af denne handling.

Ledere gøre ikke noget vigtigere end få resultater, og resultaterne kommer fra mennesker, der tager handling.

Problemet er, de fleste ledere har mennesker få en brøkdel af de potentielle resultater fordi disse ledere misforstår, hvad der virkelig er– og i denne misforståelse mistolke og misbruge den.

Når man taler til folk, Husk de otte måder at rette indsats på, så folk tager handlingen ret til at opnå de rigtige resultater.

2006 © Filson Leadership Group, Inc. Alle rettigheder forbeholdes.

TILLADELSE til GENUDGIV: Denne artikel kan genudgives i nyhedsbreve og på websteder omhandlet attribution er forfatteren, og det ser ud med den medfølgende copyright, ressource boks og levende websted link. E-mail meddelelse om hensigt om at offentliggøre er værdsat men ikke påkrævet: mail til: brent@actionleadership.com

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.